05:26 | دوشنبه 7 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شرکت های خصوصی

نظارت بیمه مرکزی بیمه‌های عمر را مطمئن می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرکل نظارت بر بیمه های زندگی بیمه مرکزی با اشاره به انواع مختلف بیمه‌های زندگی، سازوکار نظارتی بر این بیمه ها برای اطمینان بخشی به بیمه گزارها را تشریح کرد.
بیانیه انجمن واردکنندگان خودروی کشور
پایگاه خبری راد: این انجمن براین باور است اقتصاد کشور بدون در نظر گرفتن سلایق و نیازهای آحاد مردم هرگز نخواهد توانست به پویایی لازم دست پیدا کند.
 آمادگی انجمن واردکنندگان در همراهی با دولت دوازدهم
پایگاه خبری راد: انجمن واردکنندگان خودرو با توجه به شرایط فعلی بازار خودرو با اعلام تبعیت از منویات رهبری، با صدور بیانیه ای بر همراهی با دولت روحانی، اعلام آمادگی کرد.
معاملات برد- برد برای ایران و اروپا
پایگاه خبری راد: دستاوردهای اقتصادی سفر رئیس جمهوری به سوئیس و اتریش در گفت وگو با اعضای اتاق بازرگانی بررسی شد.
لزوم بازنگری در اجرای خصوصی‌سازی
پایگاه خبری راد: در مسیر اجرای خصوصی‌سازی بنگاه‌های دولتی، با حضور شبه دولتی‌ها در شرکت‌های اصل ۴۴ و حاکمیت روح قوانین دولتی، بنگاه‌ها همچنان دولتی ماندند، لذا به نظر می رسد که در روند خصوصی سازی باید بازنگری مجدد صورت گیرد.
بررسی چالش‌های شرکت‌های اکتشاف و تولید نفت
پایگاه خبری راد: مدیرعامل یکی از شرکت‌های E&P (اکتشاف و تولید) ایرانی صنعت نفت گفت: مشکل اساسی شرکت‌هایی مانند ما و مجموعه شرکت‌های پیمانکاری نفت، نداشتن دورنمایی از آینده است.
تعادل در عرضه و تقاضای مسکن نیازمند اجرای طرح مالیاتی
پایگاه خبری راد: عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی با اشاره به افزایش نرخ تورم و قیمت مسکن، این شرایط را عامل کاهش تقاضای خرید در جامعه ارزیابی نکرد و گفت که قشری از جمعیت جوان کشور اکنون در شرایط ازدواج قرار گرفته و متقاضی مسکن است با اجرای طرح مالیات بر مسکن تعادل در عرضه و تقاضای مسکن بسیار موثر خواهد بود.
برخی رفتارها در مورد برجام به دور از انصاف است
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی گفت: جوانه هایی که در پی برجام در ایران رشد کرد و اتفاقاتی که با هزاران زحمت رقم خورد امروز در یک فضای شعارگونه لگدکوب می شود که این رفتار به دور از انصاف است.
چینی ها استاندارد 85 گانه خودرو را رعایت می کنند
پایگاه خبری راد: هیات چینی که به منظور گفت و گو درباره استانداردهای ۸۵ گانه خودرویی سازمان ملی استاندارد ایران به ایران سفر کرده‌، در دیدار با مسئولان این سازمان برای اجرای استانداردهای موردنظر ایران ابراز تمایل کرده است.
تاثیر «مصریان» در حوزه ارتباطات قابل لمس است
پایگاه خبری راد: بی شک علی مصریان به دلیل شخصیتی که در این سال ها از خود نشان داده است محبوبیت خاصی در میان خبرنگاران، رسانه ها و البته مدیران صنعت خودرو داشته و شاید همین محبوبیت دلیل شوکه شدن رسانه ها از استعفای وی از مدیریت ارتباطات ایران خودرو بود.
اعطای مجوز شرکت‌داری به راه‌آهن، بخش خصوصی را زمین‌گیر می‌کند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا معقتد است قانون جدیدی که در آن به راه آهن اجازه تاسیس و مدیریت شرکت های حمل و نقل ریلی را می دهد نه تنها به این صنعت کمکی نخواهد کرد که حتی باعث زمین گیر شدن بخش خصوصی و ایجاد مشکلات جدید برای آنها نیز خواهد شد.
نخستین واگذاری در معدن گل‌گهر به بخش خصوصی
پایگاه خبری راد: رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی ایران (ایمیدرو) در راستای اهداف اصل ۴۴ قانون اساسی،‌ اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم، از نخستین واگذاری استخراج و فروش برجا سنگ آهن در معدن گل گهر ۲ به کنسرسیومی از بخش خصوصی خبر داد.
شرکت پست؛ ملی یا خصوصی؟
پایگاه خبری راد: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران جزو شرکتهایی است که در حال واگذاری تدریجی خدمات خود به شرکت‌های خصوصی است. در جدیدترین اقدام، دو اپراتور خصوصی ارائه بخشی از خدمات شرکت ملی پست را برعهده گرفته‌اند.
معاون وزیر نفت:صنعت حفاری چاه نفت در پی بازار جدید و همکاری بین المللی باشد
پایگاه خبری راد- معاون وزیر نفت گفت: صنعت حفاری ایران باید به دنبال بازارهای جدید و همکاری های بین المللی باشد و استفاده از الگوی مدیریت سنتی در این مجموعه به هیچ عنوان توجیهی ندارد.
توسعه فروش و خدمات پس از فروش در سال 96
پایگاه خبری راد: ورود برندهای مختلف خودرویی به کشور و ابراز تمایل پشت خط مانده ها برای سرمایه گذاری در صنعت و بازار خودروی ایران را می توان یکی از مثبت ترین اتفاقات سال های اخیر در حوزه خودرو دانست.
صفحه قبل | صفحه بعد